-->

1.6.16

#FaeSestaferia


#FaeSestaferia

Sestaferia ye un Centru Social cuya actividá tien como epicentru el barriu del Carme y el muelle de Xixón, una faza de la ciudá sometía a una gran presión comercial y especulación urbanística, amás de convertise n’espaciu d’espardimientu y alcuentru nel centru históricu de Xixón. Desque se constituyó en conceyu Sestaferia convirtióse nun espaciu abiertu cuyo denominador ye remanar l’aición organizada de cualesquier persona y grupu que tenga como oxetivu una tresformación en favor d’una sociedá más xusta y llibre.




Sestaferia desendolca’l so llabor de manera asamblearia tratando tamién de averase a les necesidaes del entornu y les persones coles que convivimos nel barriu o les que pasen davezu por él. Camentamos que la meyor manera de cumplir esos oxetivos ye facelo ensin dependencies y de manera autoxestionada. 

Nos sos años d’esistencia Sestaferia agospió y dió abellugu a numberosos coleutivos pa que tuvieren un llugar onde poder aconceyase, magar que na ciudá esisten otros centros, públicos o non, y realizar les sos actividaes. La intención yera y sigue siendo ufrir la posibilidá de cuntar con un espaciu independiente y acoyedor. 

Durante toos estos años organizáronse en Sestaferia milenta conferencies, presentaciones de llibros, cursos y seminarios, conceyos, proyeiciones y audiciones, conciertos o folixes, siempre cola solidaridá en mente. Prestóse sofitu a coleutivos de trabayadores en llucha, a diferentes grupos del movimiento ecoloxista y feminista. Foi focu de difusión de idees antimilitaristes, coles o en defensa de los derechos llingüísticos. Recuperemos les celebraciones del barriu que nun se facíen dende cuantayá, cola comida popular entainando la participación del vecindariu, o comides pa recaudación de dineru destináu a facer frente a los costes de la represión contra toos y toes aquelles persones que lluchen poles llibertaes y causes sociales. 

Pa quienes nos identificamos col anticapitalismu, qu’entendemos como una aspiración emancipadora y plural, ser conscientes del refugu que causa a los privilexaos que dominen el poder económicu y políticu la esistencia de sociedaes onde circulen llibremente les idees antagóniques del orde social ye suficiente satisfaición. Pero tener motivos frente al “sistema” nun garantiza, por sí solo la sobrevivencia de dichos espacios. Ye necesario organizase pa tener capacidá de resistencia. Y eso significa pagalos y contribuyir a la so autosuficiencia material. 

La económía de Sestaferia siempre reposó nun garapiellu de socios y socies venceyaos/es colos sos fines que-y aportaren les perres suficientes pa caltener un llocal y unos medios mínimos pa furrular. Ensin embargu, nesti tiempu de crisis fondera caracterizada pola desigualdá y la concentración de riqueza en perxuiciu de les clases trabayadores Sestaferia tiénlo difícil pa sobrevivir y facelo cola brenga y l’arremangu necesarios. Los nuesos medios vienen principalmente del esfuerzu de los socios y les socies, de l’actividá de la distribuidora de llibros y música y del chigre del llocal. Munches de les persones que podíen apurrir una cuota mensual tuvo que dexar de facelo porque nun tienen ingresos suficientes. Sestaferia tien un pilancu como tantes y tantos de nós. Sestaferia tampoco nun acude a nenguna convocatoria de subvenciones. Por eso entamamos una campaña d’apoyu económicu, Camentamos qu’ente problemes coleutivos tenemos que dar rempuestes coleutives, socializando les dificultaes y torgues pero tamién les soluciones. Por eso pidimos el to sofitu, que mos ayudes pa poder ayudamos. Ente toes y toos faemos Sestaferia dende Ochobre de 2003.

 

Vídeu Campaña #FaeSestaferia

(Gracies a Arma X y Estela pol trabayu de grabación ya edición)

¿CÓMO FACER SESTAFERIA?


FÁITE SOCIA/U
1) Modalidá Sofitu: 10 €/mes
2) Modalidá Sofitu Precaries/os: 15 € cada tres meses

Toles/os socies/os tan invitaes/os a los conceyos y tienen un 10% de descuentu en tolos llibros y música que se puen mercar en Sestaferia, amás de descuentos nos cursos y talleres de pago.

Pues domiciliar la to cuota y avisanos por e-mail (asina nun pagamos comisiones al bancu)
Cuenta (Liberbank):  ES12 2048 0003 6234 0010 8708

O apúrrenos los tos datos y nosotros pasámoste el recibu.
Nome:
Apellíos:
Señes:
e-mail:
Teléfonu:
DNI:
Númberu de cuenta (20 díxitos):
Firma:

SOFÍTANOS CON UNA APORTACIÓN PUNTUAL
A la cuenta bancaria o de Paypal que vien nel apartáu anterior.

PARTICIPA EN LES ACTIVIDAES, MERCA EN LA DISTRI Y TOMA ALGO NEL CHIGRE
Ye daqué abiertu a socies/os y non socies/os

ECHA UN GABITU O TRAE PROPUESTES
Pa facer Sestaferia también fae falta xente, Pásate polos conceyos l'últimu martes de cada mes a les 19.00.