-->

22.1.09

PRESENTACIÓN DEL DVD-CD "25 AÑOS A LA GUETA LA TRADICIÓN"




Esti prósimu miércoles, 28 de Xineru, va tener llugar nel llocal de Sestaferia la presentación del trabayu documental en CD+DVD "25 años a la gueta la tradición".

La presentación entamará a les 20:30 hores y cuntará cola participación del su realizador, Pablo A. Quiroga Prendes.

Ponémosvos un pequeñu comentariu sobre esta obra.


“25 años a la gueta la tradición”

25 años pasaron yá dende que se fundara’l Grupu de Baille Tradicional San Félix de Candás, 25 años que se recueyen agora nun documental realizáu por Pablo A. Quiroga Prendes, y que lleva por títulu “25 años a la gueta la tradición”.

Nel documental, d’una hora de duración fáese un percorríu dende l’entamu del Grupu hasta los nuesos díes, de la mán de los personaxes que fueron dándo-y forma al qu’anguañu ye referente nel trabayu de recuperación de la cultura tradicional asturiana na fastera d’El Cabu Peñes.
Un camín qu’entama en 1983, de la mán de Juan Casas (actual director del Feltival Intercélticu d’Avilés), nel llocal del Club Náuticu de Carreño, y que pasa pela evolución nel estilu, de la “Sección Femenina” qu’había d’aquella al folklore tradicional más verídicu. Fae hincapié’l documental na importancia que tuvo la influencia de la inrepetible Fini Suárez, nun sólo nel Grupu de Baille Tradicional San Félix, sinon no que ye l’estudiu del folklore n’Asturies.
Además fízose una edición llimitada de copies, col finxu de qu’aquelles persones interesaes puedan teneles en casa.
Nesta edición, amás del DVD col documental “25 años a la gueta la tradición”, va incluyíu un CD con 7 temes, de los que 5 son canciones tradicionales recoyíes pol Grupu de Baille Tradicional San Félix na zona’l Cabu Peñes, 1 tema propiu del conceyu d’Ayer y finalmente una reellaboración de la Danza de Gozón a cargu de Marco Castañón (Skanda), Laura Fernández (Nerbia) y Ana de la Fuente (Skanda).

2 comentarios:

Antonio García dijo...

Hola:

El próximo 17 de septiembre 'podemos vivir sin capitalismo en Asturias'.

El jueves 17 de septiembre se colocará un punto informativo en Cuatro Caminos (Gijón - La Calzada) entre las 18 y las 21 horas.

En él entablaremos un punto de comunicación con las personas interesadas sobre formas, maneras y alternativas que existen para sacar al capitalismo de nuestras vidas.

‘Podemos vivir sin capitalismo’ es una campaña formada por miles de personas y colectivos que puntualmente salimos a la calle para hacer visible quienes somos y llegar a más gente, mientras que día a día vamos realizando prácticas, cada vez más, para cambiar nuestra forma de vida.

Algunos de los temas sobre los que debatimos:

 Huelga de usuarios y usuarias de bancos; pequeños pasos para reducir notablemente los beneficios de los bancos; Inversión directa en cooperativas;Red de insolventes e insumisos.

 Recuperación de edificios vacíos; Masovería urbana; Cooperativas de vivienda de cesión de uso.

 Autoconstrucción ecológica; Cesión de Tierras para la relocalización agraria; Cooperativas de producción y consumo; Huertos comunitarios; Redes de intercambio.

 Economía Comunitaria; Cómo poner en marcha una cooperativa integral; proyectos de repoblación.

 Campaña para un transporte público justo; Transporte colectivo y compartido.

 Cooperativa de energías renovables; Autoconstrucción de molinos de viento.

 Educación libre; Creando Universidades Libres.

Patricia dijo...

Hola, soy periodista del diario gratuito Qué! Asturias. Estoy con un reportaje sobre apostasía y buscando dí con vosotros. ¿Me podéis facilitar una forma de contacto? Os dejo el email y el teléfono del periódico.

pmartinez.queasturias@elcomerciodigital.com

985209840

Gracias y un saludo, Patricia.