-->

11.11.08

Proyeición documental Zeitgeist

El prósimu miércoles, 12 de Payares, proyeición del segundu documental del ciclu sobre la "democracia" yanki nel CS Sestaferia (C/ Numa Guilhou, 14, Xixón).

Será a partir de les 7 la tarde, y nesta ocasión el documental proyectáu será Zeitgeist. La entrada ye llibre y de baldre.

Zeigeist

El documental tá estructuráu en tres partes. La primera ye una esposición del cristianismu como un miyu, un híbridu astrolóxico-lliterario. Esti mitu constiúi’l terrén abonáu sobre’l que pueden funcionar nuevos mitos nos que les mases crean ciegamente y asina ser manexaos con mayor facilidá. La segunda parte espón el funcionamientu de la propaganda y adoctrinación mediática, llogrando que los propios ciudadanos acepten ser más controlaos polos sus gobiernos.

La tercer seición fala sobre la xeopolítica y economía global enfocándose nel monopoliu del dineru (xunto a la especulación financiera) y el gastu militar.

Primer parte: La hestoria más grande contada enxamás

Na primer parte del documental descríbense les semeyances qu’esisten ente relixones antigues y el cristianismu.

Por medio d’una serie d’acontecimientos y feches rellacionénse les narraciones relixoses más conocíes cola descripción astrolóxica que los exipcios relaten sobre’l dios Horus en forma d’hestoria mitolóxica.

Fáese hincapié en que ciertos atributos de mitos anteriores fueron copiaos y atribuyíos polos primeros cristianos al Jesús hestóricu.

Como conclusión de la primer parte, el documental suxer que Jesús de Nazareth enxamás nun esistió.

Segunda parte: Tol mundiu ye un escenariu

Nesti capítulu intenta demostrar que los ataques del 11S en Nueva York y los atentaos del 7 de xunetu de 2005 en Londres fueron en realidá perpetraos por dalgún grupu de poder d’EE. UU.

Esta operación de bandera falsa taría encaminada a consiguir el beneplácitu de la sociedá estaoxunidense pa entamar les reformes necesaries que permitiríen l’entamu de una serie d’invasiones de puntos estratéxicos como son Afganistán, Iraq e Irán.

Tercer parte: Nun prestes atención a los homes detrás de la cortina

Nel últimu capítulu detállase’l nacimientu del Bancu Central d’E.E.U.U., la evolución del sistema monetariu y por último los supuestos fines de los homes detrás de la cortina, que diríen dende la creación de la Xunión Norteamericana ya implantación de chips RFID en toles persones del planeta, hasta la declaración d’un gobiernu global.

Ye’l capítulu onde a partir de la segunda mitá, específicamente nel tema sobre’l futuru de la xeopolítica, más se mecen proyeiciones sobre sucesos futuros ensin l’análisis hestóricu.

No hay comentarios: