-->

17.6.08

Comedor veganu


Tres dellos díes de parón na actividá, vuelve'l movimientu a Sestaferia. Esti sábadu, 21 de Xunu, nueu comedor veganu.


A partir de les 2 y, como siempre, a preciu voluntariu.Dempués del comedor, a les 5, proyección del documental Earthlings, del que vos axuntamos un breve comentariu.


EARTHLINGS ye una película documental sobre la dependencia absoluta de la humanidá hacia los animales (como mascotes, alimentu, ropa, entretenimientu y análisis científicu) pero espeya tamién la nuestra total falta de respetu hacia ellos. La película tá narrada pol nomináu a un premiu de l’Academia Joaquin Phoenix (GLADIATOR) y lleva la música del aclamáu artista Moby.


Con un estudiu en profundidá sobre tiendes d’animales, criaderos y refuxos de animales, asina como les granxes factries, el mercáu del cueru y les pieles, les industries del entretenimientu y los deportes y finalmente la profesión científica y mélica. EARTHLINGS utiliza cámares escondíes y metraxe nunca vistu antes pa facer una crónica de les práctiques que día énte día empleguen dalgunes de les industries más grandes del mundiu, toes elles basades dafechu nel beneficiu que saquen de los animales.Poderosa, informativa y reflexiva, EARTHLINGS ye con muncho’l documental más comprensible nunca producíu sobre la rellación ente Ñatura, animales ya intereses económicos humanos.